divendres, 14 de novembre del 2008

Un brindis per l'amistat!

Amigues i amics,

Tinc un llibre que còrrer per sobre de la meva taula que diu: Despreocúpa't. Senzillament, viu. El seu autor és Anselm Grün, el monjo benedictí alemany... La seva lectura m'inspira i ja veieu que "alimenta" la meva "despreocupació" per a enviar-vos la carta d'una convocatòria sorpresa. Sorpresa també per a mi i per a tots plegats...perquè ningú sap com acabarà.

És a dir, he tingut molts dubtes de fer una celebració "d'aniversari", però al final he pensat que ho podíem fer com una nova oportunitat de retrobar-nos, sabent que una bona part dels amics/gues, també ho sou entre vosaltres.

A part dels seixanta, que comparteixo amb un "sector" generacional, també comparteixo els de la dècada anterior per molts motius històrics...Els vostres aniversaris també són els meus...!

D'altra banda aquest any ha estat molt especial per a mi, amb la mort del Sisquet el meu pare...Vull aprofitar per agraïr-vos que molts poguéssiu ser presents en el comiat del 6 de gener...i estic segur que aquesta festa també li agradarà!

Bé, la cosa és la següent:

Dissabte 22 de novembre, a Ca'n Mas de Torrelles de Llobregat. Una casa de colònies que gestionen uns bons amics, la Cesca i el Pep. A partir de les sis de la tarda prepararem les coses i ens organitzarem. Soparem plegats. Cantarem, conversarem... i riurem dels bons records que ens uneixen!

Si veniu amb canalla, o voleu fer excursió torrellenca l'endemà, us podeu quedar a dormir. Ún bon lloc per a fer excursions.

De cara a coordinar els que serem per sopar, si us plau: podeu escriure a aquest correu fet express: fisaseixanta@gmail.com. Per a qualsevol altre detall també podeu escriure a: Teresa: tcuxart@gmail.com o bé, Anna: anaca32@gmail.com.

Per cert, és una trobada “oberta” als amics i amigues, i tot i que jo he anat donant veus...teniu llibertat per convidar els amics/gues comuns. Un bríndis per l’amistat!